Müəyyən bir məkanda fəaliyyət göstərən fiziki müəssisələr, əgər sektorları uyğundursa, sosial media və e-ticarətlə xidmətlərini rəqəmsala daşımağa başlayırlar. Dünyada və ölkəmizdə e-ticarət nisbətinin hər il artması səbəbindən müəssisələr bir-bir öz yatırımlarını e-ticarət sahəsinə yönəldirlər.
E-ticarətə keçid etdiyiniz halda daha çox müştəriyə çata bilərsiniz və fiziki mağazanız bağlı olsa belə insanların onlayn olaraq sizə müraciət etməsini təmin edə bilərsiniz. Üstəlik, əgər e-ticarət strategiyanız uğurlu olarsa, rəqiblərinizdən daha etibarlı bir marka imici qazana bilərsiniz.
Müəssisələr e-ticarətə yatırım etmə prosesində necə hərəkət edəcəklərini bilmədikdə vaxt itirir və uğursuz olurlar. Buna görə də bu məqalədə e-ticarətə keçəcək müəssisələr üçün 9 vacib tövsiyə təqdim edəcəyik.
E-ticarət etmək istəyən sahibkarlar üçün bu siyahı qızıl dəyərindədir! Yeni başlayırsınızsa, mütləq oxumağa davam edin.

Hədəf Kütlənizi Müəyyən Edin
E-ticarətdə uğur üçün ilk olaraq kimlərə çatmaq istədiyinizi bilməlisiniz. Bu səbəbdən məhsul və xidmətlərinizi almaqda maraqlı olacaq insanları müəyyən etməlisiniz.
Bir müəssisə e-ticarətə başlamazdan əvvəl hədəf kütləsini və məqsədlərini müəyyən etməlidir. Kimin üçün satış edəcəyinizi bilsəniz, hansı formada vebsayta sahib olacağınızı və insanların sizə hansı yollarla çata biləcəyini daha yaxşı planlaya bilərsiniz.
E-ticarət saytınızı qurmazdan əvvəl hədəf kütlənizi müəyyənləşdirin. Rəqəmsaldakı hədəf auditoriyanız fiziki müştərilərinizə bənzəsə də, buraya daha geniş insan topluluğu daxil olacaq. Bu kütləni nə qədər spesifik saxlasanız, e-ticarətdə o qədər uğurlu olacaqsınız.
Hədəf Kütlənizi Hərtərəfli Tanıyın
İllərlə fiziki mağazada satış etdikdən sonra kütlənizi yaxşı tanıdığınızı düşünə bilərsiniz. Lakin bunu etsəniz, e-ticarət prosesində böyük səhv etmiş olarsınız. Çünki rəqəmsal mühitdə insanların davranış və alışqanlıqları fərqlidir.
Əgər e-ticarət sizin üçün əsas marketinq sahələrindən biri olacaqsa, hədəf kütlənizi hərtərəfli tanımalısınız. Onları yaş, cins, maraq dairəsi, təhsil, iqtisadi vəziyyət kimi müxtəlif meyarlara görə qruplaşdırın.
İnsanların problemlərini anlayın və məhsullarınızla bu problemləri necə həll edəcəyinizi planlayın. Onların ehtiyaclarını, alış-veriş vərdişlərini, gözləntilərini müəyyən edin. Müştərinizin maraq dairəsini öyrənin və bu istiqamətə fokuslanın. Hədəf au
İnternetdə Satıla Biləcək Məhsulları Seçin
Hər məhsul və ya xidmət onlayn satış üçün uyğun deyil. Bu səbəbdən hədəf kütlənizi müəyyən etdikdən sonra internet üzərindən sata biləcəyiniz məhsulları seçməlisiniz.
Müəssisənizdə satdığınız məhsullar arasında hansıların e-ticarətdə daha çox potensiala sahib olduğunu təyin edin. Onları kateqoriyalara ayıraraq vebsaytınızda satışa çıxarın. Satış rəqəmləri sizi qane edəcək, bazar payı olan məhsullara üstünlük verin.
Məhsul seçərkən e-ticarətdə mövcud hüquqi tənzimləmələri araşdırın. Bəzi məhsulların internet üzərindən satışı qadağan və ya məhdud ola bilər. Həmçinin kargo xərclərinə də diqqət edin. Çünki desisi (həcm/kilo ölçüsü) böyük, amma qiyməti aşağı olan məhsullar sizə zərər gətirə bilər.
Satış Kanallarınızı Müəyyən Edin
Sadəcə e-ticarət saytı açmaq kifayət deyil. Müştərilərinizə çatmaq üçün müxtəlif strategiyalar müəyyən etməlisiniz. Sosial media, SEO və ya Google Ads reklamlarından faydalana bilərsiniz.
İlk addım olaraq peşəkar dəstək alıb e-ticarət saytınızı qurun. Daha sonra Google Ads, e-mail marketing, SEO, sosial media reklamlarına diqqət yetirin. Bununla yanaşı, satış edə biləcəyiniz milli və beynəlxalq bazar yerlərini də müəyyənləşdirin.
E-ticarət tövsiyələri ala biləcəyiniz icmalara üzv ola bilərsiniz. Əlavə olaraq, məhsullarınız uyğun olarsa, Akakçe, Cimri, Epey kimi qiymət müqayisə saytlarında da yer ala bilərsiniz.
Yeni müştəri qazanmaq və mövcud müştərilərə əlavə məhsullar satmaq üçün müxtəlif satış kanalları qurun. Satış kanallarınızı düzgün seçsəniz, daha çox satış əldə edə bilərsiniz.
E-Ticarət Saytınızı Axtarış Mühərriklərində Öndə Göstərin
İnsanlar internetdən məhsul alarkən ilk olaraq axtarış mühərriklərinə daxil olub məhsul haqqında məlumat toplayırlar. Həmçinin həmin məhsulu satan satıcıya çatmaq üçün də axtarış mühərriklərindən istifadə edirlər.
Satdığınız məhsulla bağlı axtarış sorğularında ön sıralarda yer alsanız, e-ticarətdə daha uğurlu ola bilərsiniz. Bunun üçün SEO strategiyası hazırlamağınız vacibdir. SEO-ya sərmayə qoyarkən doğru addımlar atmalı, prosesi davamlı etməli və peşəkar tərəfdaşdan dəstək almalısınız.
E-ticarətdə satış hədəflərinizi müəyyənləşdirin və sonra axtarış mühərriki optimizasiyasına (SEO) fokuslanın. İşlərin nəticəsini mütəmadi izləyərək saytınızın axtarış nəticələrində yüksəlməsini təmin edin. Çünki bir vebsayt SEO-ya diqqət yetirmirsə, onun e-ticarətdə uğurlu olma şansı çox aşağıdır.
Axtarış mühərriklərində yer alma və saytınızı əlavə etmək mövzusunda aşağıdakı məqalələri də oxuya bilərsiniz:
- Google Search Console Bələdçisi: SEO Başlanğıc Addımları
- Yandex Webmaster Aləti (Ətraflı Rəhbər)
- Google Index API Nədir? Necə Qurulur?
Doğru Reklam Kanallarını Müəyyən Edin və Strategiyanızı Qurun
E-ticarətdə uğur üçün rəqəmsal reklamlar vacibdir. Xüsusilə yeni başlayanda hədəf kütlənizə axtarış mühərriki reklamları və ya sosial media reklamları ilə çata bilərsiniz. Bu reklamlar daha az xərc ilə daha çox müştəri qazanmağınıza kömək edəcək.
SEO işləriniz hələ başlanğıc mərhələsindədirsə, onlayn reklamlar vasitəsilə daha çox insana çata bilərsiniz. Hədəf kütlənizin vaxt keçirdiyi kanalları müəyyən edin və yalnız həmin platformalarda reklam verin.
Bu kanallar vasitəsilə məhsullarınızı müştərilərə tanıdın. Güclü reklam strategiyaları hazırlayın və düzgün optimizasiya ilə birlikdə uğurlu e-ticarət müəssisəsi yaradın.
Sosial Mediaya Diqqət Yetirin
E-ticarətdə ən əsas qaydalardan biri sosial media hesablarının olmasıdır. Amma hər platformada aktiv olmağa çalışmayın — büdcəniz, vaxtınız və enerjiniz buna kifayət etməz. Hədəf kütlənizi analiz edərkən onların ən çox istifadə etdiyi platformaları seçin.
Sosial media hesablarınızı korporativ üslubda açın. Burada şirkətinizi yaxşı təqdim edin, gələn rəylərə aktiv cavab verin. Saytınızı, məhsul və xidmətlərinizi paylaşmağı unutmayın.
Mutləq sosial media reklamlarına sərmayə qoyun. Sahənizdəki doğru influencerlərlə əməkdaşlıq edin və keyfiyyətli kampaniyalar təşkil edin. Sosial media e-ticarətdə həm yeni müştəri qazanmaq, həm də marka güvəni yaratmaq üçün çox vacibdir.
Qazanc Nisbətinizi Maksimuma Çıxarın
E-ticarətdə uğur sadəcə çox məhsul satmaq demək deyil. Ən əsas məsələ satdığınız məhsullardan ən yüksək gəliri əldə etməkdir.
Strategiyanızı və büdcənizi müəyyən edin, qazanc nisbətini artırmağa fokuslanın.
- Müştəri əldə etmə xərclərini azaldın
- Reklam optimizasiyasına diqqət edin
- Endirim kampaniyalarını düzgün qurun
- Anbar və kargo xərclərinizi optimallaşdırın
Müştəri xidmətlərinizi gücləndirin. Beləliklə, geri qaytarılma (iade) nisbətini azaldacaq və müştərilərinizin səbət tutarını artıracaqsınız.
Nəticə: nə qədər aşağı xərc ilə müştəri əldə edib yüksək məbləğdə satış etsəniz, e-ticarətdə bir o qədər uğurlu olacaqsınız.
Peşəkar Agentliklərdən Mütləq Dəstək Alın
Bir müəssisənin e-ticarətdə uğurlu olması üçün SEO, axtarış mühərriki reklamları, sosial media idarəçiliyi kimi bir çox sahədə bilik sahibi olması vacibdir. Lakin bütün bu mövzularda bilik toplamaq, özünüzü inkişaf etdirmək və vaxt ayırmaq çox çətin ola bilər.
Buna görə də e-ticarətdə peşəkar dəstək almaq olduqca vacibdir. Rəqəmsal proseslərinizi sizin yerinizə idarə edəcək, nəzarətdə saxlayacaq, optimallaşdıracaq və trendlərə tez uyğunlaşdıra biləcək peşəkar agentliklərlə əməkdaşlıq edin.
E-ticarət SEO, sosial media idarəçiliyi, Google Ads reklam idarəçiliyi, e-ticarət vebsayt dizaynı, istifadəçi təcrübəsinin optimizasiyası, kontent marketinqi və digər sahələrdə ilə işləyə bilərsiniz. Təcrübəli komandamız, müxtəlif sahələrdən olan referanslarımız və yenilikçi baxışımız ilə e-ticarət fəaliyyətlərinizi bizə etibar edə bilərsiniz.
E-ticarətə başlamaq istəyən müəssisələr üçün hazırladığımız 9 tövsiyənin sonuna gəldik. Ümid edirik ki, bu yazı sizin üçün faydalı oldu. Ağlınıza suallar gəlsə, şərh bölməsində bizimlə bölüşməyi unutmayın.
Həmçinin, e-ticarətə yeni başlayacaq olanlar üçün hazırladığımız aşağıdakı digər məqalələrə də mütləq baxmağı məsləhət görürük.
